Podstawowym założeniem jest prostota - proces zakupu rezerwacji musi być MAKSYMALNIE prosty - bo przecież chodzi o to, żeby Klient kupił, umówił wizytę i za nią zapłacił.
Proponujemy przejrzysty kalendarz, z możliwością wyboru typu wizyty, gdzie klient w pierwszym kroku wybiera "Co chce kupić" i "Kiedy",
nastęnie w drugim kroku podaje swoje dane - jest to niezbędne do dokonania płatności internetowej,
a w ostatnim kroku widzi podsumowanie swojego zamówienia i przycisk "Rezerwuj", kliknięcie którego przekierowuje go do bramki płatniczej.
Po dokonaniu płatności, operator płatności informuje plan4u, że ta płatność jest zrealizowana i plan4u wysyła email do klienta z potwierdzeniem rezerwacji.
Natomiast pracownicy Twojego Klubu widzą, że rezerwacja jest opłacona.
Ile trwa ten proces?
Od momentu opłacenia - do zatwierdzenia w plan4u - najczęściej mniej niż 1minutę.
Udostępniamy też kalendarz, gdzie możliwa jest sprzedaż koszykowa,
wtedy klient może wybrać klika opcji - kilka typów wizyt, w różnych terminach i zapłacić za wszystko jedną płatnością.
Czy miejsca są blokowane jeśli klient nie zapłacił?
To zależy od Ciebie i ustawienia w konfiguracji.
Jeżeli nie obawiasz się "overbookingu" - możemy blokować miejsca dopiero po dokonaniu płatności, natomiast jeśli jest to potencjalny problem
proponujemy użycie serwisu, który po 30 minutach zwolni nieopłacone miejsca - czyli klient gdy dokonuje rezerwacji blokuje miejsca i jeśli przez 30minut nie zapłaci, to miejsce jest zwalniane.
W tym momencie możemy wsłać email do klienta, że w związku z brakiem płatności za rezerwację została ona odwołana.