OBSŁUGA ZAJĘĆ
System pozwala przypisywać rabaty dla konkretnych klientów, monitorować sprzedaż, zapełnienie grup, sprawdzać listy obecności i odwoływać zajęcia
Do każdej z grup można wysyłać powiadomienia mailowe, w przypadku grup dziecięcych jest możliwość wysyłania mailingu do rodziców i do uczestników
System umożliwia generowanie szablonów maili informujących o otwarciu nowego okresu rozliczeniowego, zawierający przycisk umożliwiający zakup doładowania na kolejny okres bez konieczności logowania
Zalety wdrożenia internetowej obsługi zajęć
- płatność internetowa - nie musisz sprawdzać i "odznaczać" przelewów, Twoi pracownicy widzą, ile osób opłaciło karnety w każdej z grup
- praca recepcji sprowadzona jest do minimum - muszą jedynie wpuścić klienta
- klient wybiera dogodny dla siebie termin i najbardziej odpowiadające mu zajęcia
- pracownicy recepcji nie muszą spędzać długich minut na przedstawianu dostępnej oferty każdemu klientowi z osobna
- przyjmujesz zapisy o każdej porze dnia i nocy, także w dni wolne i święta
- masz kontakt do każdego klienta, a w przypadku dzieci - do rodziców lub opiekunów - możesz do nich zadzwonić i zaproponować ofertę dodatkową, lub poinformować o nowootwieranych grupach
- swoim stałym klientom możesz zaproponować voucher rabatowy na zapisy na zajęcia
- możesz przypisywać rabaty dla klientów na poszczególne okresy rozliczeniowe lub bezterminowo
- tworzysz bazę klientów, do których w kolejnym roku (np. w sierpniu) możesz wysłać mailing z ofertą - informacją o otwieranych grupach w nowym sezonie
- klient sam wprowadza swoje dane do formularza, dzięki temu unikasz niebezpieczeństwa, że wprowadzony był niepoprawny nr tel lub email i straciłeś kontakt do klienta